Jsme malý grafický studio z Prahy, který si vysnili a stvořili uprchlíci z korporátu. Než jsme začali pracovat na vlastní triko, marketing, grafika a obchod nás tahaly z postele víc než 10 let.
Po letech nám ale došlo, že korporace plný standardů, pravidel a reportů pro nás nejsou to pravý ořechový a trošku nám svazují klávesnice. A tak v listopadu 2022 vzniklo hello. Náš vlastní píseček, v němž zabíjíme dvě mouchy jednou ranou: tvoříme věci tak, aby vás bavily a plnily vám KPIčka a zároveň naplňovaly i nás.
Nezáleží na tom, jestli pro vás uděláme web, kampaň nebo ilustraci zvířátek do dětské ordinace. Naším cílem je hlavně odvést skvělou práci a odevzdat vám funkční a koukatelné výstupy, které budou řešit to, proč jste za námi přišli.
Léta letoucí v marketingu, grafice a obchodu se na nás podepsaly nejen bezva profesními deformacemi, ale i tím, že už víme co a jak, aby to přineslo výsledek.
a máme to rádi. Jdeme s dobou, do naší práce dáváme srdce, humory a všechen náš skill. Konstantně se vzděláváme, abychom nezaspali dobu a vy si neřekli pf, that's sooo 2020.
Uděláme vám všechno, co si vymyslíte: weby, kampaně, grafiku, ilustrace, virtuální prohlídky, prezentace, marketingový předměty, polepy, kávu, bábovku…
a nad věcmi přemýšlíme. Hlavou. Všechno musí sedět, ladit, fungovat, dávat smysl vám, nám, prohlížečům i reklamním systémům. Výsledek prostě musí být 😗👌
Důležitý pro nás je, aby výsledek naší práce nejen dobře vypadal, ale taky fungoval a splňoval všechny vaše cíle, ať už jsou jakékoli, a vy byli s výsledky spoko.
Každý pátek máme u práce nalitou skleničku a řve nám hudba. Není to vůbec důležitý a na kvalitě výstupů a komunikaci s vámi se to nijak nepodepíše, jen jsme tu potřebovali zaplácnout poslední bod.
Ano, i to logo vám zvětšíme.
Naše metodika čtyř pé, jednoho á a ó aneb něco z toho korporátu v nás přece jen zůstalo.
a ptáme se, abychom měli dobrou představu o vašem businessu a zákaznících.
Meetingy, briefingy, brainstormingy a HEURÉKA! Je tu nápad.
rukama (těmahle!) na nápadu, dokud pro vás není ready. Znáte to.
komplet výstupy v domluveném termínu. V případě připomínek přichází bod 5 2.
Množství vypitých aperolů je přímo úměrné komplexnosti odevzdané práce.
Když je potřeba, mrkneme na čísla a podle nich věci upravíme.